code:"That seams to be some sort of riddle. We could ask Kokrawft. I saw him some time ago, walking straight to the enclosure to feed the Brak." sayed Rekmork after a while without lifting his gnarst from the piece of frokk. "I 've thought of that too, yes. But i wanted to talk to you first." Without another word, both jogged into the direction of the enclosure.It is not synced what we have split
till puke runs through a darker slit.
The sign will then be greater eight
for that might now be our bait.
Zitat:Hmmm... das kann ich über Parts machen. Schaue ich mir an.
Ursprünglich geschrieben von: Hyp Nom:
da ich mir ja immer einen 'next step' ausmale: der wäre für mich, dass gezielt von einem part auf einen anderen (mit anderer intensität) hingearbeitet wird.
code:"It generated a attack programm of some sort, but the syntax is weird. I dont think this can be compiled." "Maybe we could throw it into the reverse parser. It might spit out something that partly makes sense. That could help to analyse the programm." Both hollowed into the fresh generated lines of code.## Gen202 - Attack Programm
(e1, df) > kngNarz[b,b] |> include target "::Immanuel#Kant"
InBuff:: <- semantize(e1) |> extract[df]
pattern (InBuff) -> (€tt) {
case decrypt(t)
case pattern::loop(€)
case InBuff::EOB |> OutBuff
}
OutBuff::push(target)(opt[recursive])
Zitat:Danke fürs trotzdem anhören. Mir ist klar das diese Klangwelt für den ein oder anderen schwierig ist.
Ursprünglich geschrieben von: Monkey.vs.Robot:
IDM ist so gar nicht meine Baustelle. Ich habe mir gerade zweimal Kyükan angehört. Ist mir schwer gefallen irgendwie eine Struktur zu erkennen. Am Besten fand ich den Part am ende des Stückes. Wobei ich sagen muss, dass die Assoziation mit der Grafik sehr gelungen ist.